eufori

Nu har jag något sådär jätteviktigt att komma med igen. Jag bara känner hur viktigt mitt liv är och vilken tur jag har som har den här fantastiska bloggen med ett läsarantal som går om både Blondinbella och Kenza, tilsammans!

I dag, och den här veckan har varit jättebra och dryg på samma gång. Låt mig göra en punktlista:
  • Hovslagaren kunde inte komma och Cinzano är jättetrasig i hovarna så jag kan inte rida. Bara gå små promenader.
  • Jag har av någon underlig anledning fått jätteont i min fot.
  • Bensinmätaren på bilen verkar paj, och den stannade mitt i vägen uppe på en bro över E18. Jag fick mindre panik och var nästan på väg att börja grina.
  • Måndagen är långt bort.
Men över det allt det som är så bra att ovanstående inte ens berör mig så mkt:
  • Måndagen kommer att komma.
  • Min bok som har varit försvunnen någonstans mellan stadsbiblioteket och högskolebiblioteket är återfunnen och jag behöver bara betala 125 kr istället för 725 kr.
  • Jobbar min sista dag på maxi på lördag!
  • Personalfest på söndag (som de har i min ära endast, så är det faktiskt, inte så att den bara råkade ligga det datumet)
  • Lever på broccoli för det är det enda som jag har att äta hemma. Jag får i mig så mycket vitaminer att jag känner mig hög.
Dagens lunch: Broccolisoppa, två mackor med kaviar och lite keso direkt ur burken..

Massa kul grejer på gång:
Sthlm i dag, lunch hos katrin i morgon, going away middag hos fredrik på lördag och personalfest på söndag och sen är det måndag. Livet leker!

Ibland glömmer jag  bort att det faktiskt inte kommer att vara vinter för alltid, just nu känns det så och tanken på värme och vår slog mig häromdagen. Ja just ja. Great!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det låter som om du har det rätt så bra! :) Härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback