Reykjavik

Jag ær just nu pa Island. Tittar jag ut skulle man kunna tro att man ær pa manen. Landskapet liknar inte nagot jag sett.  Det ær berg och sten överallt. De har gjort tappra försæk att planetara diverse vegetation med ganska daligt resultat. Stora delar med döda træd. Nu ær vi i for sig i Reykjavik och det ser ungefær ut som vilken stad som helst. Var partaj igar, kom hem halv sex i morse. Utelivet hær ær helt galet faktiskt.

Det bor ca 300 000 personer pa island, halften av de bor i Reykavik, resetarande ön som ær dubbelt sa stor som danmark ær alltsa vældigt glesbefolkad.

Rutten har gatt med husbil fran sverige till bergen (norge) sedan med bat till faröarna och sedan till island. Har akt langs den norra sidan av island nu och har sodra kvar, sa det blev alltsa en tripp runt hela on.

Vi har skitroligt men det ska bli skont att komma hem och ta det lungt och bara jobba och ha lite stabilitet. Har blivit en hel del flang senaste tiden.

Mina bröder ær de bæsta som finns.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt att vara på island!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback