Vill ha. Nu.

Jag vill ha en katt. Eller inte en, två. Antingen två birmakatter eller en birma och en bengal.



Tyvärr förstår jag faktiskt för första gången mitt eget bästa, eller snarare katternas bästa. Jag kan inte köpa några katter nu. Men ändå, sjysst kombo med en av varje. En tiger och en ulltuss. Om jag i frmatiden kommer att ha en såndär lurvig katt kommer antagligen ingen att vilja komma hem till mig eftersom det skulle vara katthår överallt som skulle fastna på deras kläder.

Jag vill ha en häst också. Mmm. Det vill jag verkligen. Åhh! vad jag vill ha en häst. NU. Jag är hagalen och bortskämd.

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Jag får väl fortsätta att blogga då, för diin skull ;)

Häftigt det där med Hultsfredsbiljetterna förresten! Hoppas ni får det skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback