sen blir det ännu bättre

Nu högg det till sådär igen. Ett snabbt hugg och en lätt känsla av illamående.

Jag är pigg. Nu är jag pigg igen. Efter fyra koppar kaffe. Mina drömmar är så intensiva att jag vaknar tröttare än jag somnar.

Jag arbetar nästan bara kväll. Men det gör inget. Letade upp mitt skolschema till hösten. Jag tror att det blir bra. Det måste det bli.  Det kommer det att bli. Sen blir det ännu bättre.

http://www.farnebo.se/default.asp?pid=94


Har haft jäkla trevligt den senaste tiden. Grym utekväll i Uppsala. Skrattade mer än jag gjort på länge. Började sedan lördagen med att kräkas två gånger. Underbart. Jag vet inte vad det var men när vi närmade oss Hummelsta så blev jag plötsligt jättepigg. Liksom som om sockerchocken gick genom luften från allt det där smågodiset.
   Sedan var vi på en jättetrevlig utflykt till Östra holmen. Jag, therese, anna, julia, theresa och lisa. Vi lekte lekar i vattnet och åt våfflor.

Jag har badat jättemycket. Och lekt i vattnet. Som ett barn. Skrattat som ett barn. och levt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback