funderar

Jag funderar på studenter som aldirg pluggar men klarar utbildningen med glans?

Snygga bloggerskor som ofta ofta ofta skriver om hur mycket skräpmat de äter (och dyr Ben and Jerryglass, för de har råd)
trots deras enorma (?) intag av mat är de pinnsmala och assnygga.

Är studenterna bara rakt igenom assmarta så att kunskapen bara flyger in i huvudet på dem bara de tittar på kursplanen?

Eller jag tror: Många som vill hålla upp någon slags jag lever för dagen-är en slacker-tar det som det kommer-orka plugga när man kan festa-attityd? De pluggar kanske jättemycket egentligen?

Och är jag bara bitter för att det finns tjejer med en ämnesomsättning som får Frankrikes snabbtåg att verka långsamma?

Jaa jag vet att jag inte är speciellt överviktig, men det är ju för att jag tränar och ständigt tänker på vad jag äter. Jag hävdar inte att jag äter mängder av mat. Men jag tycker om mat så visst blir det en bit ost eller några kakor ibland också. Jag är inte manisk men jag är medveten om varje tugga.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är ju som när kändisar påstår att de äter vad de vill och tränar baara nångång ibland. Så ser de ut som skelett iallafall. Vore bättre om dom erkände att de tänker på vad de äter och tränar som galningar..

Då hade man ju känt att dom är precis som 'vanliga' människor, inga jäkla under som kan äta tonvis med mat, aldrig träna och fortfarande vara jättesmala!

Postat av: Julia

Eller huur! Jag fattade först inte att det var meningen att hon skulle se tjock ut!

Blir lite upprörd faktiskt! :)

2008-07-08 @ 20:18:10
URL: http://jca.blogg.se/
Postat av: Åsa

Välkommen till vårat hemska samhälle. Ät och må bra, eller svält och se snygg ut.

Medias makt, allt är deras fel! ;)



2008-07-08 @ 20:57:28
URL: http://laddaskafferiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback