So are the the days of my life

Jag har blivit lite inspirerad till att skriva en lite summering över föregående år.

Januari:
Avslutade Genuskursen i Uppsala.
Februari:
Började återigen slava på Maxi.
Mars:
Började hjälpa Kattis med hennes hästar vilket i slutändan blev nästan lite väl mycket hästar.
Mamma blev sjuk.
April:
Flyttade hemifrån.
Åkte till Prag med Linda.
Maj:
Åkte till Frankfurt med Seb.
Juni:
Midsommarafton, kan ha varit den roligaste hittills
Semester från jobbet.
Juli:
Det hemska hände, med efterföljande sjukskrivning från jobbet resten av sommaren.
Slutade med hästarna.
Augusti:
Resa till Kreta med Seb, Therese och diverse folk.
Tillbaka på jobbet
September:
Sagt upp jobbet och tågluffade med min bror Mikael genom större delen av västeuropa.
Sade upp lägenheten.
Oktober:
Flyttade till Veinge stuteri utanför Halmstad i tron om att få utveckla min ridning. Inte mycket ridning, men jag blev en jäkel på att mocka bajs.
November:
Åkte hem och började jobba på Demodax. Flyttade ihop med Seb.
December:
Tidernas bästa Nyårsafton, underbar middag hemma hos Sofie med efterföljande fest hemma hos Therese.
Resan till Indien börjar ta form.

--------------------
Jag lever i någon slags nedvärderande tro att det enda jag gjort sedan studenten är att jobba på maxi, jag får det nu svart på vitt och jag liksom alla anda är fullt kapabel till att förändra mitt liv och genomföra de saker som jag vill göra.

--------------------

låt mig inte dö förrän jag verkligen har levt

see you when I get there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback