snart

Egentligen har jag ingenting att skriva men jag blir utråkad bara av att se att bloggen inte uppdateras. Men det kan ju bli ett spännande inlägg idag genom att fokusera på den senaste tidens mest kända känsla, trååååååååk!!!

Nyår var dock allt annat än tråkigt och jag förundras fortfarande av den extremt avancerade välkomstdrinken på Sofie och Liams lilla middagsbjudning. Vem ställer sig och kokar rabareber, blandar med juice och sedan silar och blandar med annat? Jäkligt gott faktiskt, kan nog vara den godaste drink jag någonsin druckit.
Underbar middag, maten var kanon och likaså sällskapet, sen drog jag och Seb till Therese´s fest, det var också kul, massa kul folk och några som jag inte träffat på jättelänge.

Tillbaka till mitt trååkliv, jag är just nu mellan två jobb, eller egentligen mellan ett slaviskt skitjobb och mitt livs största äventyr. Så jag har en del fritid just nu, kan vara svårt för vissa att förstå men jag har lite för mycket fritid. Jag har då massor av tid för att till exempel träna och ta hand om kropp, men det som händer är att varje gång jag tränat så vaknar jag dagen efter med att min förkylning med förnyad styrka kommit och hälsat på. Så jag tar det lugnt så att jag åtminstone är frisk när jag åker till Indien, för enligt alla så kommer jag att bli jättesjuk så fort jag sätter ut foten från planet. För det är det alla blir när de åker till Indien. Jaa jag är fullt medveten om det så det är ingen som behöver känna sig manad att berätta det ännu en gång ;)

Planerna för i morgon är följande, möta upp Fredrik på stan och gå till Naturkompaniet och glo på myggnät, och ringa infektionskliniken och fråga vad vi bör vacinera oss mot. Shit pomfritt! I morgon är det alltså fullspäckat schema! Sen på fredag ska jag träffa Amanda och diskutera fetma till hennes skolarbete. Det är nästan att jag kommer att bli utbränd om jag fortsätter så här. Jag hoppas att det framkommer att jag är ironisk.

ower and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback