16/1-08

Ibland känns det som om jag skulle kunna skriva för alltid. Jag vet egentligen inte varför det roar mig att sitta här och skriva ner mina konstiga funderingar. Men det gör det uppenbarligen. Varför vill jag så gärna flytta härifrån? Vad är det jag tror ska finnas i en annan stad? Ett annat liv? Tankar om att ha Västerås som någon slags bas finns, emellan det resor som ska krydda mitt liv. Men jag vet inte.
 
Västerås skulle lika gärna kunna vara något område någonstans i forna sovjetunionen när det är sådant här väder. Allt är grått och betong. Det gäller nog också resterande sverige. Men regnet gör inte så mkt för snart ska jag åka till Indien. I morn bär det av till sjukhuset för lite sprutor inför resan.


Nu kom fredrik, så nu ska vi nog dricka te och hypa Indien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback