snart så


Jag har varit några dagar i Oslo och hälsat på Linnea och Björn. Det var trevligt. Vi åt världens godaste mat på San Leandro, och när vi gick dit var det världens dåligaste väder. Stora slaskklumpar föll från himlen och bildade ungefär en decimeter slask på marken. Underbart väder! Det sämsta med de här dagarna var nog den gången jag gick vilse efter att ha lämnat av Linnea på hennes jobb. Efter en dryg timme var fustrationen total. Jag ryckte upp mig hittade hem och fortsatte att glädjas över mina underbara fynd (bild nedan) ok skorna var väl inget fynd egentligen men toppen var jäkla billig och helt i rätt färg!





I dag har jag varit manisk.

Upp, frukost, gymmet, mataffären,
- egenpanerad rödspättafilé med kokta moroter/rödbetor (lunch i dag och matlåda till i morgon)
- 1 st supernyttig limpa
- 2 st kycklinggryta med ris matlådor till Seb
- 9 st halvnyttiga muffins med bl.a äpple och keso
- 1 st köttfärslasgane till Seb = 4 matlådor

Detta är var jag kallar ett maniskt matmaraton. Nu är jag trött.


Om två veckor åker jag till Indien. Jag blir lite så där barnsligt glad och fnissig när jag tänker på det.



Världen ligger framför mina fötter, äventyret har bara börjat.

What it all comes down to
Is that everything's gonna be fine fine fine
I've got one hand in my pocket
And the other one is giving a high five

-alanis morisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback