tisdag

Alanis Morissette - Unsent

Är nog månadens låt.

Soundtrack of my life och den har en given plats.

I love you muchly
you've been nothing but open hearted and emotionally available and
supportive
and
nurturing and consummately there for me I kept drawing you in and
pushing you
away


Trevlig dag idag. Första dagen på min kurs och jag har redan lärt mig flera saker som jag inte visste tidigare. Dagen kompliterades med att Linnea slöt upp och lunchade på Rosenhill med mig och Linda. Linnea åker till USA i morgon så jag hoppas att hon får det jäkligt kul.

Efter skolan blev det lite fika med Linda och Fredrik. Nästan att jag fick en adrenalinkick av allt skvaller.
Väntar på Seb, hans arbetskamrat har lite kalas på något sjysst matställe nere på stan så jag har tagit mig en liten apertif.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback