Stockholmsnatt

Jag sitter i stockholm och lyssnar på hästpojken på myspace. Min pappas internet är helt galet segt. Är alldeles för bortskämd med vårat superinternet vi har hemma. Internetet i Indien är ungefär likvärdigt med pappas. I för sig gick internetet i Indien oväntat fort. Så.. skitsamma.


Om en stund ska jag hoppa in i duchen för sen ska jag åka till Konstfack och gå på vernissage (jag bara älskar den kulturella klangen i den meningen) sen blir det lite mer vin och en sväng till Debaser, det är realeseparty för Ediths nya skiva. Detta i sällskap med min två bröder. Trevligt.

Denna tisdag är en bra början på det lite mer spännande och händelserika liv jag ska börja leva nu efter Indien.
- Mera vardagsäventyr
- Mer partaj
- Mer ölande på gräsmatta så fort vädret tillåter
- Åker gärna på minst en festival denna sommar så om det är någon som är sugen så hör av er!

Jag har inte riktigt gjort någon bra redogörelse över vad vi fakiskt gjorde i Indien, har kommit fram till att jag med största sannolikhet kommer att börja ett antal av meningar med "när jag var i Indien.." så alla kommer att kräkas på mitt prat om Indien så jag besparar er ytterligare reseberätelser. (menar inte at vissa mindre hänvisningar inte kommer att ske, men ingen skoluppsats.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback