konstigt

Igår gjorde jag en konstig sak. En sak som var väldigt olikt mig och något som jag aldrig tidigare gjort. Jag var jätteleak, eller kanske inte jätte men lite. Vi gick in på pluto och jag har en gigantisk väska så jag la ner min jacka i väskan eftersom garderob ingår i inträdet. Så jag hade betalat garderob och sen skulle jag betala extra för väskan fast jag inte hade någon jacka.
Det är nu det händer.  Irritationen var total och jag drar upp hela jackan ur väskan bara för att. Bara för att jag blev sur och ville jävlas lite. Öhh? Vad hände där?

Sen fattade jag inte riktigt vad som hände med hela kvällen heller i för sig. Var skittaggad hela dagen och sen bara försvann allt. Jag förstår mig inte på mig själv. Risken finns att mitt riktiga jag fortfarande är kvar i Indien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback