Gräset är som grönast precis utanför mitt fönster.

Min blogg är under konstruktion. (Risken finns att det aldrig blir bättre i brist på engagemang)

I dag har jag varit i skolan. För er som missat det så läser jag lite sex och samlevnad på mdh. Samt arbetar lite på underbara maxi. I väntan på mitt nästa move.

Så har jag varit och hälsat på min farfar en sväng också, jag tror att han blev glad.
Helgen som varit har varit mer än ok, partaj med seb´s polare i fredags och partaj och taco hemma hos anna med efterföljande utgång. Therese var med och det var jäkla kul att träffa henne! Hade överlag jäkligt kul faktiskt.

Jag vill skitgärna åka på någon festival i sommar, typ peace and love, eller hultsfred. Går dock trögt. Flera bra band som spelar på båda ställena. I värsta fall så får jag sitta på gräset och dricka öl här hemma. Kan vara helt ok det också.
Sol och salongsberusning is the shit. Du vet så där löjligt lycklig som man kan känna sig i början av en sån där perfekt fest. Stunder. Ofta kortare än ett ögonblick. De är svåra att fånga men det går, och jag samlar de på hög.

Dags att ta upp min; dagens bra igen.
- Lunch på skolan ute i solen
- Att det finns intressanta kurser
- Den jättefärska bullen jag åt hos farfar
- Att jag hittade två böcker jag behövde på biblioteket


Dagens låttips:
  • Hästpojken - Shane Macgowan / Caligula
  • Alanis Morisette - Unsent / I was hoping
  • Kristoffer Åström - just a little insane
  • Rhett Miller - World inside the world
  • Sahara Hotnights - Puppy
  • Placebo - Meds / I do (och typ alla andra också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback