när du är vilsen i en vinternatt igen

nu är jag hemma och jag vet inte riktigt hur det känns, jag är en såndär bortskämd typ som aldrig är nöjd utan mest hela tiden längtar efter att vara någon annastans.
Men egentligen så är det ju ett faktum att om jag inte finner ro i mig själv kommer jag inte att hitta den någon annastans heller.

Resan har varit great iaf, fransmän är konstiga, och jag tycker inte att man kan ha en sjylt vid sig
 när man jobbar på en tågstation "I speak english" när man inte förstår we like to go to amsterdam. hmmf.
  Värst var på tåget när jag ville komma förbi och en fransman (självklart!) sa, någonting i stil med hallåå jag äter här (skär upp en snickers med en fickkniv(!?)) så jag fick gott vänta till han var klar så jag kunde gå förbi!

I Belfast gillar man att ha taggtråd runt allt, och i Skottland har de en uppenbar kärlek till får, och i Amsterdam röker man jointer tjocka som cigarrer...





Kommentarer
Postat av: Julia

Välkommen hem igen :)

2007-09-27 @ 14:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback