adios amigos


Under your skin feels like home.

Would you freak out if I said i liked you?


Just a little insane...

Om en vecka ska jag på semester, fast jag har inte semester, jag är uppsagd. Jag är nöjd med mitt beslut, för jag vet att det kommer att ordna sig, eller hoppas iaf. Kanske är det mest spänningen jag vill åt. Kanske.
Det blir en tripp med brorsan genom västeuropa.

Det finns inga ord för hur mycket jag längtar efter att få komma bort. Jag ska inte leta efter mig själv, jag vill bara göra något annat, se något annat och åtminstone för en stund leva ett annat liv.
 
Jag hoppas sedan att inspirationen ska ta mig dit jag vill.


Kommentarer
Postat av: Olga

Nu är det verkligen inte långt kvar tills du drar! Kan du inte packa ner mig i ryggsäcken också? Vill också! Fast du är verkligen värd lite semester, så det så. Puss!

2007-09-07 @ 22:32:24
Postat av: Amanda

Johanna, jag gilla din blogg. bara så att du vet. du är så finurlig liksom, även om uppdateringen inte är så himlans aktiv. men det gör inget! Puss och kram!

2007-09-13 @ 18:56:01
Postat av: Linda

Lyssnar på Marit å tänker på dig. Tycker att du ska komma hem nu! Jag saknar dig!

2007-09-14 @ 11:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback