tänk om det bara var mina hårtoppar som var kluvna

Jag har hört att det är lite trendigt att härpå bloggen föra någon slags matdagbok, så jag kan ju hänga på och berätta om min oerhört goda och nyttiga frukost.
Smoothie: arla lättvaniljyoughurt, sojamjölk, banan, hallon, blåbär, apelsinjuice
2 st knäckebröd med ägg, tomat och keso.


Tänk om resterande dag kunde hålla samma nyttiga linje, det återstå att se. (Gårdagens intag av pizza, glass och lite smågodis är förträngt)

Idag är jag ledig och ska åka och tvätta bilen, handla mjukisbyxor och en till sportbh (eller två) shit jag har världens mest spännande och glamorösa liv just nu. Stallgången är min röda matta,

Fredrik tycker att vi ska flytta till Paris, jag tycker att Fredrik kan flytta till paris så kan jag komma och hälsa på, på obestämd tid. Jag vill åka till Berlin med Linda. Jag vill åka på lööövweekend med Seb. Ge mig hela världen! Det är inte så att jag är krävande eller så, nej inte alls.

Ibland vill jag klippa av mig mitt hår, ibland vill jag att det ska vara jättelångt. Tänk vad det skulle underlätta om jag faktiskt viste vad jag ville, och det gäller då så mycket mer än bara mitt hår.



jag tycker att hösten är alldeles för kritiserad, jag anser den alldeles för kort
jag älskar höst,
det är fasinerande att se hur allt så plötsligt kan förändras
och det inspirerar mig

hösten ger det mig den skönhet jag behöver


Jag saknar min mamma något helt otroligt, jag behöver henne, jag behöver henne nu. 
Till skillnad från du och jag så är det inte bara en 5 timmars tågresa mellan oss.
Det är så extremt mycket mer.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på dig! Hoppas det går bra där nere i Halmstad! Kram

2007-11-01 @ 21:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback