jag har en fors utanför mitt hus som gör att det alltid låter som storm

Jag är tills vidare i Halmstad. Det känns lite upp och ner men just nu känns det bra, och jag tror att i det stora hela känns det också bra. Dock är det vissa jag saknar något fruktansvärt. Men den jag saknar mest är alldeles för långt bort. Helt utom räckhåll. Jag börjar inse hur långt bort och det gör ont, det är så mycket jag inte en vågar säga högt för det innebär att det är på riktigt, delar av min extremt naiva hjärna hoppas och tror fortfarande att hon kommer att komma tillbaka.

Hello saferide´s låt the Quiz är ju helt underbar faktiskt;

There are things you need to know about me
I'm weak right now, so weak right now
I need proof before I dare to open this heart
so I prepared a quiz for you

Is your IQ higher than your neighbour's
And is it very much higher than mine?


Can you sleep when I grind my teeth
Do you look away if I slob when I eat

Have you slept with any people I work with

Is there anyone you'd rather wish I'd be
Do you still keep pictures of old girlfriends
Are they prettier than me?




I morgon är jag ledig, det ska bli skönt med sovmorgon faktiskt, är ju bara ledig en dag i veckan så den måste jag verkligen ta vara på, har firat ikväll med "kvällen-före-lediga-dagen-glass", räksallad med extra mycket vitlöksdressing och några kakor.. I´m totaly worth it!

Mycket fina hästar här och nu ska vi börja hålla på med fölen mer, det ska bli roligt. De är ju så underbart söta :D fast de är inte så jättesmå längre men ändå.

 Kanske jogga en sväng i morn? Skulle behöva svettas lite..mm får se hur de blir, eller bara promenad.. det visar sig. Nya Johanna planerar inte sådana saker,hon tar det som det kommer... Haha. Ja vi får väl se, måste handla te i morgon, köpte ju en tekopp häromdagen men glömde köpa te (!?) det går inte att dricka te ur kaffekoppar,  jag är väldigt nöjd med min stora nya tekopp som inhandlades på Ica Maxi i Mellbystrand för 7 kronor. Shit pomfritt vilket klipp! För att inte tala om hur vacker den var, ljusrosa med stora svarta rosor på, japp garanterat värd sju kronor.

Nu ska jag lägga mig i sängen och inte ställa klockan, eller ja mobillarmet, vaknar varje morgon till introt av lejonkungen, i morgon ska njuta av en lejonkungenfri morgon.



over and out!


Kommentarer
Postat av: Jessica (från kräkmaxi)

Här är du ju!
Jag har letat o letat :-)
Har du förflyttat dig neråt?! Helt galet ju!
Nåväl, ville bara säga hej o berätta att jag tänker på dig!
Vi har dessutom fyndat lika koppar du o jag ;-)
Alla kramar!!

2007-10-16 @ 14:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback