I will wake you up when februari ends

Nu händer det grejer. Nu är det bestämt. I morgon flyttar jag helt enkelt till Halmstad. Känns spännande och lite läskigt men också helt underbart. Är fullt medveten om att det jag ska göra är att slava 11 timmar om dagen för praktiskt taget inga pengar, men. Jag tror att ändå att det kommer vara bra för mig, få lite ro helt enkelt, inte så mycket utrymme för en massa grubblerier. Hästar är faktiskt underbara djur :)

   Idag har jag tusen saker att fixa, bland annat måste jag se till att Seb bränner lite musik till mig som jag kan ha i bilen. Lite nervös för bilfärden då jag aldrig kört så långt själv men det borde gå bra.

Helgen var helt ok, hade faktiskt kul som fan, även om det hade varit lite roligare att hänga med Linda.. Men som sagt, i brist på Linda så var det ändå helt ok. Träffade en hel del folk ute som jag inte sett på länge.

Nu ska jag hämta bilen och åka ut ill Barkarö och plantera lite ljung hos mamma.


äntligen, äntligen känns det bra
självklart tillfällen av en extrem saknad
ett behov av att prata med dig,
berätta vad som händer
du fattas mig
jag behöver dig

Johanna hjärta Sebastian

i hope you will wait for me...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback