ge mig det liv jag är gjord för att leva

www.veingestuteri.se - bilderna är som bomull för min själ och snart är jag där.

Ny tider på gång och kanske en helomvändning i mitt liv.

Från och med nu ska den här lite dystra ständiga undertonen i min blogg bort, eller ja iaf i dag. Den kommer nog att dyka upp ett par gånger till men jag gör ett försök till förändring.

I morgon åker jag till Halmstad och kollar in ett jobb, som jag antagligen får om jag vill ha det. Så då blir det kanske flytt redan nästa vecka. Shit jag blir lite lätt skrämd när jag tänker på det. Men fjärilarna i magen är efterlängtade.

Linda är världens bästa kompis,

och seb really is the shit.

Västerås är min hemstad, men kriterierna för vad som kallas hem försvinner sakta och säkert. De som nu finns kvar av min familj har flyttat till stockholm och de flesta av mina polare har flytt till världens alla hörn. Inget hem och inget jobb. Som sagt, ingen butter underton, bara ren fakta. Kanske ger det mig egentligen bara en massa möjligheter. Jag kanske flyttar till sthlm sen, kanske, kanske inte, det finns mediamarkt i sthlm också ;)

Mitt liv -  det är fanemej på tiden att verkligen börja leva!

Soo long suckers!!!

Kommentarer
Postat av: Dencha

hahahahahaa!foook yo!
Det kanske finns i STHLM oxå
men!!!!!!!!!!
Jaja!
Kom nyss hem efter att mitt knä pajjade!!
(kvinnligtsvärord)...
Men nu e jag hemma 3 dgr senare... Eller vad det brukar!!
Kram iaf...
Och värsta pussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback