Del två

Ja, tänka sig. Jag skriver ett inlägg även denna dag. Pass på, två inlägg på två dagar.

Funderar som ofta annars på begreppet lycka, mmm. Det finns små stunder av total tillfredställelse, hitills har de stunderna inträffat vid mindre väntade situationer. Till exempel, som idag. Körde bil (själv) till Maxi Mellbystrand, jag hittade och det gick bra. Jag lyssnade på min nyinköpta Lars W. skiva: kom. Vilket är en rätt gammal skiva men det är också det som gör den så bra.

Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt
För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen
Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"

Varje stund, var minut, var sekund
Samma konstiga beslut
Det blir fel, slår bakut, allt går snett
men det tar aldrig riktigt slut

På något sätt kände jag mig extremt nöjd. Kanske för att jag faktiskt, åkte på en ny väg, i en ny stad i ett nytt liv. Kanske.

Det är inte för alltid men ett tag. Det är lite uppfriskande,

Bra musik är helt enkelt så jäkla underbart, det lyser upp något otroligt. Jag tycker det är fint att jag och Linda har en egen låt. Du vet på det där sättet som par brukar ha.

to be continued...


Kommentarer
Postat av: Julia

Härligt med lite uppdateringar i bloggen, sånt gillar jag :)
Hoppas allt är bra nere i Halmstad! Tänker på dig! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback