sthlm

Jag är ganska så säker på att jag drack alkoholfritt vin i lördags. Vilken miss. Heltrvlig ostkväll ändå, med efterföljande inflyttningsfest då jag upptäckte att mitt partyjag redan hade gått hem så det var lika bra att jag också gjorde det så att jag kunde förenas med mitt resterande jag.

Tillbaka till vinet, köpte det för att det var så fin etikett, och kollade inte hur många procent det var på. Det var jättegott, kanske på grund av den ickebefintliga alkoholen. Jag är dock inte säker på att det var alkoholfritt men att dricka en hel flaska och inte känna av det alls, så vinresistent är ju inte ens jag.  Ska kolla upp det nästa gån jag är på systemet, jag återkommer.

Är i sthlm och hälsar på pappa och hans tant i deras nya hus. Ska snart in till stan och glo efter jacka, gör även detta år ett försö att köpa ny jacka. hur det går återstår att se, men med både mango och topshop i sikte så verkar utsikten god.

ja just ja, nyaste projektet; långresa till indien med fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback