Homeward rolling soldier

Going home.

Halmstad blev inte riktigt vad jag väntat mig. Jag kommer hem. Men sen då? Jag skulle kunna säga att jag nu är tillbaka på noll men väljer att inte göra det, för jag har iaf kommit ett steg framåt, en insikt om något jag inte vill göra är minst lika viktig som den insikt om något jag vill göra. Jag är alltså en erfarenhet rikare.

Nu är det nya projekt på gång.
Kanske måste överlägga det här att resa ensam, som så många andra gånger. Helst inte men frågan är om det är anledning nog att stanna hemma för att jag inte har någon att resa med?
Någon som vil följa med? Du ska vara spontan, vilja dra inom en snar framtid och inte dra dig för att sova på en parkbänk (helst också gilla öl).
 
Har också gått med i RFSU så om jag vill har jag en massa saker där som jag kan engagera mig i, vilket skulle kunna vara väldigt intressant. Kanske är resa första prioritet? Jag har hört att man kan jobba på ekoligiska gårdar runt om i världen i något slags ät där du är projekt för att främja närproducerat och sånt (frågan är ju ifs om man flyger dit så kanske det bara går jämt upp?) Jaja men det låter kul ändå, fast då kanske man måste äta kött? Hmm..

Eller NZ? Där kan man vakta får och få bo gratis, eller åka till Indien och jobba på ett av de otaliga yogacentrum som finns där? För mycket frågetecken och allt för mycket möjligheter. Jag blir matt.

Kommentarer
Postat av: Dencha

Men om man vaktar får, kan man inte typ knacka en sån då?
Ekologist så det förslår om du använder en pinne som lossnat från ett träd av sig självt ju :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback