minnen i ett helt underbart töcken av lagom mycket vin

jag önskade att jag kunde
använda mina ord
som en konstnär använder sin pensel

jag vill måla dina tankar med mina ord
jag vill se de
som vackra mönster på ett papper
mönster av ord
mönster av tankar
drömmar och känslor

rama in och hänga på väggen
alla mina känslor
som ni 

-ändå aldrig kommer att förstå



Prag var helt underbart, vi drack billig öl och flamsade likt två fjortonåringar.
Gick museum och guidade turer.
Lärde oss en massa saker vi inte visste, för att sedan döda lite fler hjärnceller med en flaska vin. Så det gick väl praktiskt taget jämt upp. Svenska tjej is the grej -  of course! Superpinglorna Linda och Johanna kommer att erövra världen.
På fredag åker och jag och världens bästa Seb till Frankfurt, shit vad jag känner mig världsvan. Helt lovely.

och by the way, min mamma är en riktig kämpe och hon kommer att klara det här galant. Våga inte antyda något annat.

So long suckers!

ps: Bo på hostel!
www.hostelworld.com 

Dagens låt:
Hello saferide - my best friend

Kommentarer
Postat av: Dencha

Tack!
Oj låter som ni hade det helt underbart.
Självklart kommer vi dricka billig öl massor med gånger hehe ;)
Det är bara synd att man inte kan gå jämt upp i pengar oxå när man företar en såndär resa. typ som att man får en offergåva på 0.2 öre för varje hjärncell man offrar till vingudarna :) Då skulle jag antagligen vara rikare än USA just nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback