Shit för mkt positivitet gör mig matt.

Följande saker gör mig glad och får mig att må bra

- äta glass, alternativt chips och dip, smågodis, kakor, tårta
- ost, ost is the shit
- dricka vin (lagom mycket, för mkt vin passar inte in på denna lista)
- god mat, gärna med ost i, och vin till
- vänner, att dricka vin med alternativt äta ost, helst båda, samtidigt
- rida, ta en galopp runt fälten en lagom solig dag är livskvalité
- titta på en kattunge/fölunge/hundvalp som leker och sen blir sopslut och lägger sig raklång på marken
- när bussen kommer precis när du ställt dig vid busshållsplatsen
- den sekunden när du känner flygplanet landa mot marken och du inser att ni inte störtat denna gången heller, du är säker
- hångla, always, everywhere (med seb)
- att se den första tussilagon för året
- när det för första gången för säsongen knarrar så härligt under fötterna av snön
- cykla förbi hus när det är varmt och luktar grill
- ställa sig i duchen efter en dags solande och tycka att man är jättebrun (vilket ofta är väldigt kortvarigt, våga vara blek)
- mata änder med mariekex

Detta får räcka för idag.

ower and out...

Kommentarer
Postat av: Dencha

Du glömde en!
Den där första ölen på fredagen när man vet att man inte skall jobba helg så man får vara precis hur bakis man vill på lördagen utan att behöva kämpa sig till jobbet (å andra sidan gör jag ju samma fast jag jobbar :p) Den är bra...
Sköt om dig tjejen, hoppas du kommer iväg på nån kul resa sen! /kram

Postat av: Julia

"- när bussen kommer precis när du ställt dig vid busshållsplatsen"!
Håller verkligen med dig, det är ju helt fantastiskt vad glad man blir då :D

2007-06-30 @ 15:16:34
URL: http://jca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback