Let´s just fall in love

Vissa människor är helt underbara, vad skulle jag göra utan er? Antagligen så skulle jag väl leva ett helt enkelt tråkigare liv. Lindas och mina vinkvällar berikar verkligen mitt liv, (läses inte ironsikt men inte heller med någon yberalvarlighet då det skulle låta som att jag är alkis eller något)

det finns nya vänner och gamla vänner, alla behövs. Nu mer än någonsin.

Midsommar kommer att bli kul. Även om det regnar, och jag ska inte dricka snaps för det är äckligt.

yes ser sol utanför fönstret, ska nog gå hem från mamma nu, och sen till gymmet och sen måste jag nog städa lite så att det är fint när jag får finbesök i morgon.

Jag har semester nu by the way, det är skönt. Tråkigt att det inte blir någon liten semesterresa, men jag har ju dagar att ta ut senare i höst så det kanske ordnar sig, kanske borde jag och linda göra en pragfavorit i repris fast denna gång kanske en annan stad. Men vi får väl se. Eller en löööövweekend? :D

Egentligen är det mkt som är riktigt jävla kasst just nu men jag måste hålla modet uppe. Inget blir bättre av att gräva ner sig, även om jag gör det hela tiden. Fast ändå inte. Mina humörssvängningar är värre än någonsin. Blodsockret liknar mer en bergochdalbana, ge mig en glass för fan.

Gymmet nu då, boxning 75 min låter som ett underbart sätt att fördriva kvällen och förbränna en del av dagens matintag...

Vissa saker är bättre, du är på väg ifrån mitt inre. Kanske försvinner du helt och slutar riva min själ i bitar, slutar hänga som ett åskmoln över mig. För nu är det jag mot dig, för en gång skull ska jag vinna. Jag låter dig inte längre äta mig levande. Mohahhahaaa!



Jag är tillbaka, hästarna är ännu en gång en del av mitt liv.

Veckans skivtips:
Placebo - Meds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback