When I leave

stundtals får jag en släng av bitterhet
jag blir bitter och tycker en aning synd om mig själv

Jag har inte jobbat på 7 veckor, även om jobbet är tråkigt så jobbar jag hellre på maxi hela mitt liv än är arbetslös. För nu är jag väldigt utråkad, har inget att göra och alla är på semester eller på jobbet.
Jag ska ifs på semester snart, på söndag. En vecka med babe och några andra människor på Kreta, känns lägligt, jag behöver sol. Sol, ost och drinkar. Välbehövligt. Sen ledig en vecka till och sen tillbaka på jobbet. Dock inte för länge för något måste hända till hösten.
En del av mig är lite elak och vill att min ena bror blir av med sitt vikariat för då ska vi ut och tågluffa. Men det kommer nog inte att hända för de gillar honom så mycket på hans jobb.

Ska kanske spontanåka till ovannämnda bror i sthlm i morgon. Mm det ska jag, kanske passa på att shoppa något på Topshop, för jag behöver ju verkligen mer kläder (inte) .

Tusen saker jag borde göra, det är för mkt så det är svårt att veta var vi ska börja.

Någon som vill ha ett par katter? Dom är snälla, söta och rumsrena. Hallåå? Någon?

När lägenheten är såld och allt är klart, då är det dags att ta tag i mitt liv. Just nu står allting bara still.

ower and out

Kommentarer
Postat av: Dencha

Hej du!
Spontanåka till S-holm är ju inte alls fel. Och man får handla kläder fast man redan har. Det är sant!
Även om just jag då aldrig skulle göra det :)
Lycka till med katterna, själv skulle jag bara åka över till Linda o lägga dom i en bur med massa mat i på balkongen och skriva att dom är från en anonym välgörare. Antagligen inge bra idé nu när jag avslöjat det här, men men. Man kan göra så, det har jag läst nånstans :p
Ta hand om dig
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback