The songs we used to sing

Ibland skulle jag vilja låta allt som finns inom mig komma ut i ett virrvarr av bokstäver och hysteriska ord, men jag låter bli.

Nu kom solen fram. En dag som denna passar moln och duggregn så mycket bättre. Solen känns mest som ett hån, men mad tanke på hur vädret varit hittils så är chansen stor att vädret "bättrar" sig,
Svart och sol passar inte ihop. Speciellt inte under dessa omständigheter.

I morgon ska jag på helkroppsmassage, och nej jag har inte fått den i present av någon eller så utan jag har bokat den helt till mig själv för mina helt egna pengar. Behövde boka in något efter den här dagen, som någon slags påminnelse om att det finns något efter också. Så behöver jag skämma bort mig själv lite också.

Dagens låt:
Miss Li - All I need is you


Jag förstår inte att det kunde gå så fort.

Hej Linda!
Hoppas att din lilla tripp har varit helt underbar, vi lär ju ses nu när du kommer hem.
Kanske ta ett glas (läs flaska) vin eller två i helgen.
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback