det var konstigt att du aldrig fick skavsår i öronen med tanke på hur mkt jag pratade

Veckans:
Låt - Late night heartbroken blues - Miss Li
Film -  Mona Lisa smile
Bok - Att älska som en porrstjärna - Jenna Jamesson


Ikväll blir det vin hemma hos Fredrik med favoritLinda och snygg-seb. Kanske någon mer. Jag vet inte.
Jag har världens största örhängen på mig. 

Tack för att du ringde idag.

Tack Julia och Therese för en helt lovely tortelinigratängkväll i torsdags.


Det gör så ont när jag tänker på alla de stunder jag kommer att behöva dig,
vid alla de tilfällen då en dotter behöver sin mamma mer än något annat
vad gör jag då?


Även om jag redan vetat att mina vänner är de bästa, så har jag nu fått det mer bekräftat än någonsin.



Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv Johanna för tortelinigratängkvällen :) Det var alldeles kanon!
StorKraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback