Världens tråkigaste blogginlägg

Jag skriver på min hemtenta, det går i alla fall frammåt. Frågan är om det går bra.
Jag ser härifrån att solen tydligen skiner, då borde man vara ute och rida istälelt för att sitta här och möggla.
 Plugg är inte min grej, kanske dags att inse att jag inte är så inteligent som jag skulle vilja. Tanken på att läsa ett flerårigt program får mig att må illa.

Ta tag i jobbsökandet nästa vecka. Maxi is not the shit liksom.

Kamma till sig och fixa mitt hår, bli frisören så fort pengarna har kommit och de får äntligen göra något åt min katastrofala lugg som någon mongofrisör (uppenbarligen inte varit fullt så närvarande på frisörskolan) lyckades klippa. Du har en bad hair day, jag har haft två bad hairmonth!

Träna på riktigt från och med nästa vecka. Mitt nya liv börjar nästa vecka. Fan va skönt.

Tandläkare fredag.

Kommer dock att sakna uppsala lite, men Linnea bor ju där så då får jag hälsa på :D

Jag saknar dig!

Världens tråkigaste blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback