kiss me

Skulle vara intressant att veta vilka det är som läser min blogg. Det är ju iaf drygt 100 hittills som varit inne och kikat. Varav en komentar. Vilka är ni? som tar del av mina vridna och förvirrade tankar?


Dagens utläggning á la Johanna: Stå upp och hångla (och ja, hångla överhuvudtaget)
Stå upp och kyssas är ju det som egentligen är bäst, iaf om man är hyfsat lika långa.
När man ligger ner så blir det ofta lite jobbigt, armar som man inte vet var man ska göra av och jaa. kroppsdelar somnar och man får nackspärr. 
Men stå och se varann i ögonen (eller ja blunda händer det ju att man gör iaf), man kan kramas samtidigt utan att behöva ligga på den andras arm, man kan tjuvnypas lite i rumpan, man har helt enkelt mer tafsmöjligheter när man står upp om man nu vill ha det alltså. Första gångerna man hånglar gör man det kanske stående, sen avancerar man och ligger ner och hånglar, och sen blir man kvar där. Ligger och gosar. Så jag slår ett slag för att stå upp, kanske då inte i flera timmar men jag säger bara att det är underskattat, och ibland räcker det faktiskt med lite opretantiöst hångel liksom. Hög mysfaktor.


Veckans låt är självklart Portugal med Christian Kjellvander.
Jag ger sönderlyssnadet av låtar ett ansikte. Just nu och 1-1½ vecka till kommer jag att tycka att den är den bästa låt jag hört och kör den typ på repeat. Om två månader kommer jag inte fatta att jag kunde älska den så mycket. Jag kommer självklart fortfarande tycka att den är bra men inte kanske någon slags jaa ljudlig uppenbarelse. Än så läntge njuter jag.



Soo long suckers!

Kommentarer
Postat av: rebecka

den här fullkornshysterin går för långt...chips med fullkorn, undrar vad det smakar....tack för uppdateringen.

Postat av: hemlig

ja, stå upp och hångla är grovt underskattat ;)

2006-11-20 @ 05:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback