Det går bra nu...

                    Jag leker med ord så som du leker med mitt hår.
                    Du tittar på mig, och jag skriver ditt namn i snön.
                      Snön som ännu inte finns.

Glögg y lussegatos är trevlig grejer. Speciellt i rätt sällskap. Fast jag gillar inte glögg. Men jag gillar sällskap, så det väger upp.

Det är mörkt nu och jag väntar på snön. Det är alldeles för mörkt och jag förstår inte att det är vinter.  Men kylan besvärar mig inte. Jag fryser inte. Min jacka är varm. Precis som du.

Julen besvärar mig, jag vill inte. Jag orkar inte. Jag har tröttnat. Men snart så, snart om en månad så är den över. Så ett helt underbart år till nästa gång!

Jag har en ny häst på gång. Han är söt. Det känns bra.

... och sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback