CultureJO!

"I not the first to sleep beside you in this bed"


Vintern kom för fort. Jag och hösten är inte färdiga med varandra.

 Även om det inte kommer någon mer snö nu, och återgår till icke snö så blir det inte höst igen. Aldrig mer tänkte jag säga men det var ju inte sant, för det blir nog höst nästa år också.
Fast jag tror att vi har en årstidsförsjutning att vänta. Nått kommer att gå helt fel. Vi kan inte fortsätta att spraya hårspray (kanske det som förstorar ozonhålen föresten?) och pådriva växthuseeffekten hur länge som helst. Nått kommer att hända. Jag tror dock mycket på en årstidsförskjutning.

Frågan lyder, kanske kolla på film? Lånade två franska på bibblan. Kulturpoäng. Bra dääär Johanna.
- Du är så jäkla kulturell Johanna.
- Jaa jag vet, jag försöker verkligen. Haha. Jaa faktiskt.


Jag saknar dig. Jag ser dig. Du finns inte. 
Jag tittar igen och du är där.
Eller kanske inte. 
Jag såg dig nog bara i syne.


Vackra ord är som ett snirkligt mönster, det leker sig fram utan att du vet var.  Svarta streck av tush.
-
Jag vill åka till Kina.

"It´s a mystery, i seems my lonely days are history". Mohahahahaa! Eller inte! They have just started.
I´ll be fine. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback